Collectieve zorgverzekering voor werknemers
Als werkgever kunt u uw medewerkers toegang geven tot een collectieve ziektekostenverzekering als extra arbeidsvoorwaarde. Uw medewerkers kan dat een premiekorting opleveren tot 10%.
U kunt met een zorgverzekeraar afspraken maken over de basisverzekering en over aanvullende verzekeringen. In deze basisverzekering zijn de medische kosten gedekt van een door de overheid bepaald zorgpakket. In dat pakket zitten basiszorgvoorzieningen zoals huisartsenbezoek, ziekenhuizenverblijf en –zorg, zorg door medisch specialisten en verloskundigen, kraamzorg, genees- en hulpmiddelen en een aantal vormen van paramedische zorg. Verzekeraars hebben de mogelijkheid om bij collectieve contracten een korting van 10% op de nominale premie aan te bieden. Ook over de aanvullende verzekeringen kunt u afspraken maken met de verzekeraar. In de meeste gevallen kunnen gezinsleden van uw medewerkers ook profiteren van het collectiviteitsvoordeel.
Wilt u meer weten ?
Klik dan hier om informatie aan te vragen.
U kunt natuurlijk ook bellen. Het nummer is 073-5216422.
|